سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را براى جز دنیا آفریده‏اند نه براى دنیا و راهگذارى است به جهان فردا . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :14
کل بازدید :89932
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/30
1:50 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
رضا محمدیان[2]
رضا محمدیان ساکن شهر عشق آباد-بخش دستگردان -شهرستان طبس-استان یزد. مدت 27 سال توفیق خدمت در شهرهای عشق آباد ،طبس، سرایان،سبزوار، تهران،ساری، قائمشهر، اسلام آباد، گیلانغرب را داشته ام.و هم اکنون نیز از حق تعالی مسئلت دارم که بتوانم با اطلاع رسانی در خصوص ظرفیتها و امکانات بالقوه و بالفعل بخش دستگردان به مرکزیت شهر عشق آباد در توسعه و ارتقاء همه جانبه این بخش از میهن اسلامی عزیزمان سهم هرچند کوچکی را داشته باشم، انشاءالله.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

     3-نکته دیگر شخصیت فکری و عملی حضرت فاطمه(س)ولوی بودن و ایستادگی در دفاع از امام زمان خود بود بطوری که در مسجد حاضر شد و در برابر همه غاصبین حکومت و گمراهان فریب خورده اینگونه لب به سخن گشودکه: علی بن ابی طالب(ع) قبل از اینکه شوهر من باشد امام من و وصی رسول خدا(ص)است.فلذا می بینیم که مورد خشم وکینه غاصبین خلافت قرار می گیرد وکار به آنجا می رسد که یکی از شقی ترین عملان حکام غاصب به نام قنفذ(لعنه الله علیه)درب خانه حضرتش را آتش زد و با لگد طغیانش بهانه خلقت پیامبر (که خود بهانه خلقت عالم بود) را در لای در و دیوار قرار داد و آتشی را به سینه شیعیان زد که تا قیام قیامت پیوسته ادامه داردتا اینکه  انشاء الله این سوز و گداز ریشه همه تباهی ها را بسوزاند و امانت حاکمیت کلمه الله به دست فرزندش ابا صالح المهدی(عج) سپرده شود و بوسیله آنحضرت( روحی و روح العالمین لتراب مقدمه الفداء)جهان پر از عدل و داد گردد.
      4-موضوع دیگر حجاب زهرا (س)است . آن حضرت تا انجا مقید بود که از روبرو شدن با نامحرم نابینا نیز پرهیزداشت . قابل ذکراست یکی از راهکارهای موثر دشمنان دین وحکومتهای دینی سوء استفاده از نعمت غریضه جنسی خدادادی است که با حیله های مختلف سعی در بکارانداختن در مسیر نادرستش را دارند .نکته قابل دقت درخصوص این نعمت  الهی آن است که مانند بسیاری از نعمتهای دیگر پروردگار اگر در مسیر صحیح اش استفاده نشود به نغمت تبدیل شده و مانند لوله گازی است که بجای اینکه بخواهد روشنایی وگرمی به خانه ببخشد ناخوداگاه ممکن است به آتش سوزی مهیبی منجر شود که نه تنها خود وخانه رامی سوزاند بلکه احتمال سوزاندن دیگران و به بارآوردن خسارتهای فراوان برای اطرافیان نیز وجود دارد.
      5- و آخرین نکته که دراین مقال بیان می شود صبر و استقامت آن یگانه بشریت و سرمشق کمال جویان عالم است . در تمام صحنه های زندگی صبروبردباری قرین زندگی آن حضرت بود ، درتحمل سختیهای مادی زندگی ، در دفاع از ولایت ودرهمراهی کردن با زندگی همسر موحد و عدالت محورش . قابل ذکراست که صبر درمتون و نصوص اسلامی برای ایمان به منزله سر برای بدن تعبیرشده است ، آنجا که معصوم (ع) می فرماید: «  الصبر للایمان کالراس للجسد »  بدیهی است اگر بدن سر نداشته باشد به زودی دچار پوسیدگی واضمحلال می گردد ، بنابراین اگر ایمان نیز قرین صبر نباشد به نتیجه مطلوب و کمال واقعی رهنمون نمی گرداند.    


86/6/25::: 2:53 ع
نظر()